کف کاذب اداری

کف کاذب اداری (Raised office floor) استفاده از این محصول در مراکز اداری علاوه بر همگام شدن با تکنولوژی جدید، به محیط اداری کیفیت بالا تری می دهد. کف کاذب سازه ای است که در سطح بالا تری از کف اصلی قرار می گیرد. با ایجاد ساختاری خود ایستا در کمترین زمان تغییرات زیادی در محیط ایجاد می کند. ادارات از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که هر قسمت متناسب با نیاز خود به متحرک خاصی نیاز دارند. هرچه تغییرات دکوراسیون زیبا تری داشته باشید فضای تاثیر گذاری ایجاد می شود. هم اکنون با پیشرفت صنعت ساختمان در کشور عزیزمان ایران ، کف کاذب نیز به یک متریال کاربردی تبدیل شده است. در یک محیط اداری تغییر دکوراسیون کاملا طبیعی است.

سراوینل کف کاذب مناسب مراکز اداری

در محیط اداری تردد بالایی وجود دارد. به همین دلیل در انتخاب نوع کف کاذب باید دقت لازم را انجام داد. کف کاذب سراوینل مقاوم در برابر تردد بوده و مناسب برای مراکز شلوغ می باشد. این مدل کف قابل شستشو با مواد شوینده اسیدی، ضد رطوبت و ضد خش می باشد و به راحتی نظافت می شود. مقاومت نقطه و گسترده بالایی دارد. این محصول با پوشش رویی متنوع ساخته می شود و به آسانی با دکور داخلی همخوان می گردد.وجود تجهیزات و سیستم های الکتریکی در این مراکز را با خطرات ناشی از برق گرفتگی و آتش سوزی همراه سازد. این محصول آنتی استاتیک و نارسانا می باشد و ایمنی را در محیط فراهم می سازد. کف کاذب تجاری با چالش های مختلفی روبرو است. ما محصولی باکیفیت برای محیط های اداری وتجاری تولید کرده ایم. هم اکنون با مشاوران ما تماس بگیرید. 09900190083

جابجایی زیرساخت های مورد نیاز یک محیط اداری ((در کمترین زمان و با کمترین هزینه!!!))

ممکن است مدیریت جدید دپارتمان چیدمان موجود را برای کارمندان خود مناسب نداند و تصمیم به تغییر چیدمان بگیرد. اولین  مانع برای تغییرات هزینه های زیاد جابجایی زیر ساخت هایی مانند برق –شبکه و تلفن است. اما چنانچه محیط مورد نظر با استفاده از کف کاذب ایجاد شده باشد فقط کافی است پنل های مجهز به پریز برک و نود شبکه و تلفن را جابجا کنیم. در کمترین زمان و با کمترین هزینه!!!

کف کاذب اداری

کف کاذب اداری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای رسیدن به خصوصیات یک کف کاذب اداری باید چند سوال را پاسخ داد:

  • نوع تردد های محیط مورد نظر
  • تردد در محیط مورد نظر بسیار بالا است:  بله     خیر
  • چرخ دستی ها روی کف کاذب حرکت می کنند:    بله     خیر
  • از صندلی های چرخدار استفاده می شود:      بله      خیر
  • بالاترین فشار وارده بر روی کف کاذب چند کیلو گرم است؟
  • آیا نیاز به ایجاد مقاومت در برابر رطوبت می باشد؟
  • وزن سیستم کف کاذب برای سازه ساختمان مناسب است؟
  • ارتفاع مورد نیاز جهت عبور تاسیسات چند سانتی متر باشد؟

مشاوره کف کاذب

جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با متخصصان شرکت ما تماس بگیرید…. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

جدول مقایسه انواع کف کاذب در محیط اداری

ردیف مورد مقایسه کف کاذب سراوینل کف کاذب فولادی کف کاذب آلومینیومی کف کاذب سولفات کلسیم
1 سرعت اجرا بالا متوسط متوسط متوسط
2 قیمت تمام شده مناسب متوسط بالا بسیار بالا
3 طول عمر بالا بالا متوسط متوسط
4 مقاومت در برابر تردد بالا بالا متوسط متوسط
5 هزینه های نگهداری کم متوسط متوسط متوسط
6 سهولت دسترسی و دسترسی پذیری بالا کم متوسط متوسط
7 مقاومت در برابر رطوبت بالا پایین متوسط پایین
8 بی سرو صدا بودن هنگام تردد بالا متوسط متوسط متوسط
9 مقاومت در برابر جریان الکتریکی و خطر برق گرفتگی بالا کم پایین متوسط
10 کیفیت و ارزش خرید بالا متوسط پایین پایین
11 مقاومت در برابر خط و خش بالا متوسط پایین پایین
12 هزینه های جانبی  و نگهداری کم متوسط بالا بالا
13 خود ایستا بودن و عدم نیاز اتصال پایه ها به زمین بله خیر خیر خیر
14 تنوع پذیری در محیط های مختلف از نظر پوشش نهایی بالا متوسط متوسط متوسط
15 زیبایی بالا پایین پایین پایین

 

چرا کف کاذب سراوینل بهترین کف کاذب در محیط اداری است؟

به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی ساخت پیشرفته، در تمامی موارد ذکر شده در جدول فوق نسبت به سایر مدلها برتری دارد. این کف کاذب دارای مزایای زیر است:

  • طول عمر بالا
  • مقاومت در برابر تردد
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • بی سرو صدا بودن هنگام تردد
  • مقاومت در برابر جریان الکتریکی
  • مقاومت در برابر خط و خش
  • تنوع پذیری در محیط های مختلف

علاوه بر این، کف کاذب سراوینل دارای گارانتی مادام العمر در برابر رطوبت است. این گارانتی نشان دهنده کیفیت بالای این محصول و اطمینان سازندگان آن از عملکرد آن است.

از نظر قیمت، کف کاذب سراوینل نسبت به سایر مدلها قیمت مناسب تری دارد. قیمت تمام شده کف کاذب سراوینل از کف کاذب فولادی کمتر است و از کف کاذب آلومینیومی و سولفات کلسیم بسیار کمتر است.

کف کاذب آلومینیومی به دلیل ساختار ضعیف و ایمنی پایین، مشکلات فنی زیادی دارد. این کف کاذب همچنین دارای ساختاری ناپایدار است.

کف کاذب سولفات کلسیم به دلیل وارداتی بودن بسیار گران قیمت است. بنابراین، با توجه به مزایای ذکر شده، کف کاذب سراوینل بهترین گزینه برای پروژه های اداری است.

شرکت نوآوران تولید کننده تخصصی انواع کف کاذب اداری در ایران مفتخر است تا کف کاذب متناسب با محیط و درخواست شما مشتریان گرامی را تولید و اجرا نماید. در مجموعه تولیدی کف کاذب نوآوران انواع کف کاذب متناسب به نیاز مصرف کننده گان  گرامی طراحی و تولید می گردد ، به همین منظور تنوع محصولات بدون محدودیت رنگ – ابعاد و ضخامت در نظر گرفته شده است. شما می توانید هر نوع روکش مانند انواع موکت- سنگ- سرامیک –کفپوش های P-V-C  ویا کفپوش های H-P-L   و یا انوع پوشش های دیگر را انتخاب کنید …. با ما تماس بگیرید  و لذت یک مشاوره تخصصی را تجربه کنید.

ساختار کف کاذب اداری:

کف کاذب از اجزای مختلفی تشکیل شده است. که با سوار شدن روی یکدیگر ساختار کامل سیستم کف سازی را ایجاد می کنند.

  • پنل رویی:
    پنل سطحی ترین قسمت کف کاذب کف می باشد. در انواع مختلفی طراحی تولید می شود. با توجه به اینکه هر منطقه آب و هوای متفاوتی دارد، پنل رویی یا پوشش متنوعی تولید می گردد.
  • پایه یا میله رابط:

ارتفاع کف کاذب از سطح اصلی، وابسته به پایه می باشد. با توجه به نیاز هر ساختمان به فضای زیر کف متحرک ارتفاع آن متفاوت است.

  • استرینگر:

استرینگر به معنای خط کش است. با قرار گرفتن روی پایه موقعیت خود را بر روی کلاهک حفظ می کند. البته در بعضی از سیستم های کف سازی بستر مناسبی برای قرار گیری پنل تشکیل می دهد.

انواع کف کاذب از نظر کاربری و مدل

  • مسکونی
  • تجاری
  • صنعتی
  • موکت
  • چمن
  • شیشه
  • سرامیک
  • سنگ
  • سراوینل
  • فولادی سبک و سنگین

زیر کف کاذب اداری:

حجم زیادی از کابل، تاسیسات برقی، لوله های گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه هوا و… در مراکز اداری وجود دارد. تصور کنید تمامی آنها در فضای اتاق وجود داشته باشد. تردد را برای کارکنان سخت می کند. محیط آشفته در کاهش بازدهی عملکرد افراد نیز تاثیر گذار است. زیر کف کاذب فضایی است که می توان تمامی این تجهیزات را پوشش داد و آنها را سازماندهی کرد.

ابعاد استاندارد محیط اداری:

با توجه به فعالیتی که در محیط اداری انجام می شود ابعاد متفاوتی برای آن وجود دارد. بعد از خانه، افراد در محیط کار ساعت های طولانی را سپری می کنند. ایجاد مکان استاندارد آسایش و بازدهی کارمندان را بالا می برد. به طور کلی فضای مناسب برای هر کارمند 11 متر مربع می باشد. که این اندازه برای فضای کار اختصاصی 4 تا 6 متر مربع در نظر گرفته می شود. هزینه های جانبی در ادارات زیاد است. در نظر گرفتن مناسب ترین ابعاد در کاهش هزینه های اضافی نقش زیادی دارد. برای در نظر گرفتن ابعاد مراکز اداری چشم انداز ده ساله را فراموش نکنید. تا در آینده بعد از گسترش تجهیزات و افزایش پروژه با کمبود فضا روبرو نشوید.

تهویه هوا در مراکز اداری:

تهویه مناسب هوا باعث تامین سلامت افراد می شود. با نصب سیستم تهویه هوا زیر کف کاذب جریان به بهترین شکل هدایت می شود.با توجه میزان کربن دی اکسید، اکسیژن، دما، رطوبت و… کیفیت هوای مراکز اداری اندازه گیری می گردد. طی تحقیقات متعدد کیفیت هوای داخل شرکت بین 2 تا 5 برابر آلوده تر از هوای بیرون می باشد. به همین دلیل تهویه مناسب از انتشار بوی نامطبوع و رشد میکروب جلوگیری می کند. بعضی پنل های کف کاذب را برای هدایت جریان سوراخدار ساخته می شود. تا هوای زیر سازه و فضای بیرون به گردش درآید. باز کردن درب و پنجره روش طبیعی برای هدایت جریان گردش جریان می باشد. اما فناوری تکنولوژی در حال توسعه است و هوای بیرون را  با آلاینده هایی در طبیعت توزیع می کند. بنابراین بهتر است از روش های مکانیکی برای تهویه محیط استفاده کنید.

آلودگی صوتی در مراکز اداری:

سرو صدای زیاد در محیط تمرکز کارمندان را برهم می زند و بازدهی آنها را کاهش می دهد. با ایجاد آلودگی صوتی ممکن است تمرکز در جلسات از بین رفته و با مشکل مواجه شوند. حرکت صندلی های چرخدار رو کف باعث ایجاد نویز اضافی می شود. کف کاذب سراوینل با توجه به ساختار خود نویز اضافی در محیط را دفع می کند و پنل های آن عایق مناسب صدا می باشند.

نظافت مراکز اداری:

با توجه به شیوع بیماری ویروسی، نظافت در مراکز به امری حساس تبدیل شده است. زیرا علاوه بر ظاهر تمیز برای جلب رضایت مشتری، سلامت آنها را تضمین می کند. هر کارمند به طور متوسط 8 ساعت در محیط کار سپری می کند، نظافت مکرر از انتشار بیماری ویروسی جلوگیری می کند. روزانه محیط را با استفاده از محلول های الکلی ضد عفونی کنید. کف کاذب سراوینل را به راحتی می توانید با هر نوع شوینده بشویید، و بعد از نظافت درخشندگی و کیفیت آن از بین نخواهد رفت. کف کاذب نوآوران یا کیفیت ترین مدل کف کاذب اداری را در دسته محصولات سراوینل برای شما فراهم کرده است.  کافی است با شماره 09900190083 تماس بگیرید.