سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM )

مدیریت ارتباط با مشتریان crm

CRM چیست ؟

تعریف CRM ( مدیریت ارتباط با مشتریان )

CRM برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود. با بهره گیری از CRM، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد.CRM درواقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری مؤثر و هدفدار از آنها . این اطلاعات می تواند در رابطه با مشتریان، فروش، بازاریابی مؤثر، حساسیت و یا نیازهای بازار باشد.
CRM بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین CRM در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و بمنظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید.
ارتباطات مشتریان با سازمان از طرق مختلف، از جمله وب، تلفن، مراکز فروش، توزیع کنندگان و شبکه های همکار صورت می پذیرد. وظیفه اصلی CRM نسهیل در برقراری ارتباط مشتری با سازمان ( به هر صورتی که مشتری تمایل دارد ) بدون محدودیت زمانی ، مکانی و ملیتی می باشد به نحوی که مشتری احساس نماید، با سازمان واحدی در تماس می باشد که وی را می شناسد، برای وی ارزش قائل است و نیازهای او را به سرعت و با آسانترین روش ارتباطی مرتفع می نماید.
CRM نوعی استراتژی بازاریابی است که هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات که در حقیقت بالا بردن سوددهی بطور مقطعی می باشد، محدود نمی گردد بلکه CRM سعی دارد به دیدگاهی منحصر بفرد ویکپارچه از مشتری و یک راه حل مشتری مدارانه دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود شرکت در بلندمدت می باشد. CRM استراتژی کسب و کاری است جهت بهینه سازی سوددهی، درآمد زایی و رضایت مشتری که بر اساس مبانی زیر طراحی می گردد:
ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری
بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری
پیاده سازی فرایندهای مشتری محور

خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار

شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار با بهره گیری و فارسی سازی نرم افزار Microsoft Dynamics CRM و به کار گیری فرآیند های مدیریت مشتری اقدام به طراحی و تولید فرم های استاندارد مدیریت مشتری می نماید و پا به پای سازمان، مبحث آموزش  را به مدیران و کارمندان ارائه می نماید. در این مسیر پیوند این نرم افزار و به کارگیری نرم افزارهای جانبی عملکردی مانند نرم افزار Popup، نرم افزار مدیریت و ضبط مکالمات راه گشای مسیر است و این امرمدیریت ارتباط با مشتری را به واقعیتی دستیافتنی تبدیل می کند.

در این راه شرکت نوآوران کیانارتباط پایداراز ابتدا تا انتها هم قدم شما خواهد بود. با لبخند پاسخگوی شما هستیم… .

مدیریت ارتباط با مشتریان crm
اشتراک گذاری این مطلب
اکنون سفارش دهید