آموزش نصب کف کاذب – اجرای کف کاذب

اجرای کف کاذب،آموزش نصب کف کاذب: در این مقاله سعی بر آموزش نصب کف کاذب جهت رسیدن به مرحله استاد کار نصاب کف کاذب به نکات کلیدی و روش های اجرای کف کاذب پرداخته‌ایم. اگر قصد دارید از کف کاذب استفاده کنید و یا دوست دارید با مراحل نصب کف کاذب آشنا شوید و حتی اگر می خواهید یک نصاب کف کاذب حرفه ای با شید با ما تا انتها همراه باشید.در دنیای پیشرفته امروزی، تکنولوژی‌های پیچیده‌ای از قبیل سیستم‌های کابل‌کشی، تهویه مطبوع و تجهیزات شبکه در محیط‌های کاری نیازمند یک زیرساخت مطمئن و کارآمد هستند. یکی از راه‌حل‌های مورد استفاده در این زمینه نصب کف کاذب یا همان Raised floor installation است. در این مقاله به طور کامل به آموزش نصب کف کاذب پرداخته خواهد شد.

قیمت اجرای کف کاذب

قیمت اجرای کف کاذب ارتباط مستقیم به موارد زیر دارد:

  1. مدل کف کاذب
  2. ارتفاع کف کاذب
  3. شکل هندسی محل نصب کف کاذب
  4. میزان تجهیزات در فضای مورد نظر
  5. میزان جوشکاری فریم دور،تعداد پله،رمپ و تعبیه دریچه ها
  6. آدرس محل نصب کف کاذب ( کدام شهر)
  7. روش نصب مورد نظر(با فریم یا بدون فریم،با پیچ کردن یا بدون پیچ کردن پایه ها)
  8. تامین هزینه های اسکان و غذا

جهت دریافت و محاسبه  دستمزد و قیمت اجرای کف کاذب با شماره 09900190083 تماس حاصل فرمایید.

اجرای کف کاذب

اجرای کف کاذب یک عملیات بمنظور ایجاد سازه ای مستحکم و اصولی بهمراه نصب کامل کف کاذب است. اجرای کف کاذب نیاز به تخصص های مختلفی دارد. توصیه میکنیم چنانچه بعنوان کارفرما قصد اجرای کف کاذب دارید،این عملیات را حتما توسط افراد مجرب و کارآزموده انجام دهید.نصب غیر اصولی میتواند مشکلات فراونی را به مصرف کننده تحمیل نماید. جهت ثبت سفارش انواع کف کاذب به همراه نصب و اجرا با شماره 09900190083 تماس بگیرید.

نصاب کف کاذب

نصاب کف کاذب باید توانایی انجام نصب کف کاذب بصورت کامل و استاندارد را  داشته باشد. یک نصاب کف کاذب باید توانایی هایی مانند جوشکاری،برشکاری،درک محیط،اصول ایمنی نصب کف کاذب و موارد دیگر را دارا باشد. جهت انجام عملیات نصب کف کاذب میتوانید با شماره مستقیم 09900190083 تماس بگیرید تا بهترین نصاب کف کاذب را برای پروژه شما اعزام کنیم.

میخواهید با دیتیل قطعات و جزییات کف کاذب آشنا شوید و تمام نقشه های اجرایی کف کاذب را  رایگان دانلود کنید؟

دیتیل کف کاذب

اجرای کف کاذب اتاق سرور

اجرای کف کاذب اتاق سرور علاوه بر مهارت اجرای کف کاذب،به مهارت هایی همچون شناخت خطرات موجود در اتاق سرور و نحوی جلوگیری از بروز خسارات احتمالی دارد. تیم اجرای کف کاذب نوآوران با اجرای کف کاذب اتاق سرور های مختلف در شرایط آنلاین تجربه کافی در این خصوص را داراست. جهت ثبت سفارش نصب کف کاذب اتاق سرور می توانید با همکاران ما با شماره ارتباطی 09900190083 بصورت مستقیم در ارتباط باشید.

کف کاذب برای اتاق سرور و مراکز داده

روش ثبت سفارش پکیج آموزش نصب کف کاذب (صفر تا صد)

لطفا جهت خرید پکیج آموزش فوق با شماره 09900190083 تماس بگیرید و یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید و یا در فروشگاه آنلاین سی سی آیکو بصورت آنلاین خرید کنید. این پکیچ آموزشی همراه با پشتیانی رایگان نصب و برای اولین بار در ایران توسط شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار ارائه شده است.


دیتیل کف کاذب

مراحل ابتدایی آموزش نصب کف کاذب

برآورد کف کاذب مورد نیاز:

  1. جهت نصب کف کاذب ابتدا ابعاد دقیق محل مورد نظر جهت اجرای آن را بصورت دستی ترسیم نمایید.
  2. سپس توسط نرم افزار های طراحی اقدام به ایجاد طرح اجرا نمایید.
  3. بعد از تهیه طرح چیدمان کف کاذب مقدار پنل و پایه و استرینگر های مورد نیاز را شمارش کنید.
  4. سفارش تجهیزات مورد نیاز را به شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار دهید.

( درصورت ارسال کروکی دستی از محل،بصورت رایگان طراحی و تهیه نقشه توسط واحد فنی شرکت تهیه خواهد شد.)


ارتفاع تا روی کف کاذب

قبل اجرای کف کاذب ارتفاع تمام شده تا روی کف کاذب را با بازشو دربهای وردی و درب های رک و تابلو برق و سایر بازشوها چک کنید. جهت آشنایی با  تاثیر قطعات سیستم کف کاذب بر ارتفاع مقاله ارتفاع کف کاذب را مطالعه فرمایید.

نکات مهم قبل از شروع نصب کف کاذب

  • قبل از اجرای کف کاذب محل مورد نظر را بصورت کامل نظافت کنید.
  • از وجود هر گونه گردو غبار عاری گردانید.
  • سپس ابعاد موجود در محل را با نقشه چک کنید.

اجرای فریم دور کف کاذب

فریم دور کف کاذب با استفاده از نبشی شماره 4 انجام می شود. برای اجرای فریم دور کف کاذب ابتدا مشخص کنید از چه مدل کف کاذبی استفاده می کنید. بعنوان مثال اگر شما در حال نصب کف کاذب سراوینل مدلF77 هستید باید هنگام اجرای فریم دور به این موارد توجه کنید. ضخامت پنل کف کاذب سراوینل را در نظر بگیرید و از ارتفاع تمام شده کف کاذب ، کسر کنید. ارتفاع استرینگر را نیز از ارتفاع تمام شده کسر کنید. در نظر داشته باشید که در هنگام کسر موارد فوق از ارتفاع تمام شده کف کاذب ،ارتفاع شیار دور پنل را نباید در محاسبات اعمال کنید.

 نبشی کشی دور کف کاذب

جهت اجرای نبشی کشی و فریم دور کف کاذب ارتفاع بدست آماده جهت نصب نبشی را در نظر بگیرید. سپس با استفاده از دستگاه تراز لیزی 360 درجه خط تراز را دور تا دور کار ایجاد نمایید. از یک طرف عملیات جوشکار  را آغاز کنید. فراموش نکنید که در قسمت های کنج کار نباید لبه های نبشی روی هم قرار بگیرید . از ملاک تراز خارج نشوید. جهت قرار گیری نبشی در ارتفاع مورد نظر با استفاده از همان نبشی پایه های را جهت اتصال ما بین زمین و زیر نبشی در نظر بگیرید و آنها را برش بزنید. دقت کنید که باله  نبشی باید به سمت پایین قرار بگیرد. چرا که ما فقط به یک بستر جهت قرار گرفتن پنل کف کاذب نیاز داریم. فقط جلو دربها و جایی که دیوار وجود ندارد باله نبشی به سمت بالا قرار می گیرد.

نکته مهم:

هرگز بجای فریم دور از پایه کف کاذب استفاده نکنید، چون هم گرانتر است و هم امنیت ردیف دور کاهش پیدا می کند.

نصب زیر سازی کف کاذب

منظور از زیر سازی کف کاذب اسمبل کردن پایه -کلاهک و استرینگر است.

آموزش نصب کف کاذبابتدا مهره ی کلاهک را تا انتها ببندید و آنرا روی یک عدد پایه قرار دهید. سپس یک عدد استرینگر را بردارید و با استفاده از پیچ اتصال ،استرینگر را روی کلاهک پیچ کنید. دقت داشته باشید که استرینگر را  از سمتی که سوراخ دایره شکل دارد روی کلاهک قرار بگیرد.(سوراخ دایره ایی به سمت بالا و سوراخ بیضی شکل به سمت پایین باشد.) وقتی که  دو سمت کلاهک  را بصورت 90 درجه بستید( دو عدد استرینگر) آنرا در گوشه فضای مورد نظر قرار دهید. اینکار را تکرار کنید و کل فضا را شبکه بندی کنید. دقت کنید که شبکه ایجاد شده کاملا تراز باشد. اگر در نقاطی نیاز به بالا و پایین بردن سطح کار بود ، این کار را با استفاده از پیچ رگلاژ کف کاذب انجام دهید. فراموش نکنید که اجرای زیر سازی باید طبق نقشه طراحی شده صورت پذیرد.

نکته بسیار مهم: هرگز پایه کف کاذب را به زمین و استرینگر های دور سیستم کف کاذب را به فریم دور متصل نکنید.

نصب پنل کف کاذب

نصب کف کاذب

قبل از نصب کف کاذب لطفا بررسی کنید که روی سیستم زیر سازی چیزی قرار داده نشده باشد. با توجه به گونیا بودن دیوار های موجود در اتاق و با توجه به نقشه تهیه شده ،  اولین پنل را روی استرینگر فرار دهید. سعی کنید طوری پنل را روی استرینگر بگذارید که یک طرف پنل کاملا در جای خود قرار بگیرد. وقتی شیار یک طرف پنل را در جای خود قرار دادید، با استفاده از آچار مخصوص (جهت تهیه آچار با واحد فروش تماس بگیرید) سمت دیگر پنل کف کاذب را درون زیر سازی قرار دهید. با استفاده از آچار مخصوص بعد از نصب چند پنل اول کف کاذب سراوینل، کل زیر سازی کف کاذب شما گونیا می شود وپنل های بعدی بدون استفاده از آچار به آسانی نصب خواهد شد.

برش‌کاری کف کاذب

برش‌کاری پنل کف کاذب یکی از مراحل حساس عملیات اجرای کف کاذب است. ابتدا تکه های باقی مانده را بصورت صحیح اندازه گیری کنید. سپس اندازه‌ها را  روی پنل کف کاذب انتقال دهید. لطفا حتما از ابزار ایمنی استفاده کنید (کلاه – عینک – دستکش) پنل را جایی قرار دهید که تسلط کاملی روی آن داشته باشید، سپس با استفاده از دستگاه برش و صفحه مناسب اقدام به برش کاری کنید.

نکته مهم در زمان برش‌کاری کف کاذب:

بعد از چیدمان پنل های کامل کف کاذب بر روی سازه اقدام به اندازه گیری دقیق پنل‌های باقی مانده‌ی کف کاذب که نیاز به برش‌کاری دارند کنید. با شماره گذاری هر قطعه از پنل ها برش کاری های لازم را انجام دهید. بعد از تراز کردن سیستم زیر سازی کف کاذب و اطمینان و کنترل کل سازه اقدام به جایگذاری پنل کف کاذب بروی سیستم زیرسازی تهیه شده کنید. نصاب کف کاذب می بایست مطابق با نقشه  تهیه شده اقدام به مشخص نمودن محل نصب پایه های کف کاذب کند. حال با استفاده از دستگاه تراز لیزی تمام پایه های کف کاذب را هم تراز کنید.سپس استرینگر های مربوط به سیستم کف کاذب را بوسیله ی پیچ های موجود بر روی کلاهک سیستم کف کاذب محکم کنید.

تمامی محصولات کف کاذب نوآوران دارای پشتیبانی نصب رایگان کف کاذب می باشد.در صورت نیاز به پشتیبانی با شماره 09900190083 تماس بگیرید.

سوالات خود را در انتهای همین آموزش نصب کف کاذب برای ما ارسال کنید،در کمترین زمان پاسخگوی شما خواهیم بود.

سرویس دوره ای کف کاذب

سیستم کف کاذب انجام شده مانند تمام تاسیسات موجود در ساختمان نیاز به نگهداری دارد. اصولا باید در سرویس دوره ای و تعمیر کف کاذب را نیز در برنامه کاری سازمان خود قرار دهید. سرویس دوره ای سیستم کف کاذب بصورت یکساله در نظر گرفته می شود. شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار افتخار دارد بنابر نیاز ، اقدام به طراحی انواع کف کاذب نموده و محصولی مطابق با نیاز شما مصرف کننده‌گان محترم را تولید نماید.

کارآموزان محترم جهت آشنایی و آموزش نصب کف کاذب می توانند با تماس با واحد آموزش شرکت تماس حاصل فرمایند. لازم به ذکر است شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار جهت ایجاد اشتغال زایی از کارآموزان بعد از آموزش نصب کف کاذب حمایت های ویژه‌ایی در خصوص تامین کف کاذب می نماید. جهت کسب اطلاعات و مشاوره صادقانه و در عین حال رایگان با مشاورین  واحد نصاب کف کاذب  شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تماس حاصل فرمایید.

با لبخند پاسخگوی شما هستیم.