سیستم اطفاء حریق آیروسل

سیستم اطفاء حریق آیروسل(Aerosol fire extinguishing system): در واقع یک خاموش کننده آتش است که ایمنی مراکز  را در برابر آتش بالا می برد. این مدل ذرات ریزی آزاد کرده  که گرما را برای مهار آتشجذب می کند. آیروسل به نحوی از ترکیبذرات ریز و مواد گازی برای اطفاء حریق استفاده می کند. که ذرات آیروسل حاوی نیترات پتاسیم به عنوان اکسید کننده عمل کنند. قبل از تخلیه، آیروسل در سیستم، به صورت گاز می باشد. در دنیایی که همیشه در حال تکامل است، ایمنی در درجه اول اهمیت قرار دارد. چه از خانه و چه از محل کار خود محافظت کنید، داشتن یک سیستم اطفاء حریق موثر غیرقابل مذاکره است. سیستم اطفا حریق آیروسل، معروف به سیستم اطفاء حریق آئروسل، راه حلی پیشرفته است که ایمنی جان و اموال را تضمین می کند.

در این راهنمای جامع، ما به دنیای سیستم اطفا حریق آیروسل می پردازیم و جنبه های مختلف، مزایا، فرآیند نصب و الزامات نگهداری آن را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم که چرا این سیستم برای حفاظت از دارایی های ارزشمند شما ضروری است.

سیستم اعلام و اطفا حریق

آیروسل چیست؟

آیروسل به خودی خود یک نوع گاز است. سیستم اطفا حریق آیروسل یا سیستم اطفاء حریق آئروسل، یک فناوری پیشرفته حفاظت از حریق است که برای مبارزه موثر با آتش طراحی شده است. برخلاف روش‌های سنتی که از آب یا گاز استفاده می‌کنند، این سیستم از ذرات آئروسل برای سرکوب موثر آتش‌سوزی استفاده می‌کند. زمانی که صحبت از سیستم اعلام و اطفاء حریق می شود “سیستم مهار کننده آتش آیروسل” به اختصار آیروسل خوانده می شود. این سیستم که اختراع شرکت Fireawayمی باشد از گاز آیروسل، پودر یا ذرات جامد، سنسور ها و ارتباط مخابراتی ( تلفنی ) تشکیل شده است. زمانی که سنسور های اطفاء حریق تشخیص دود ناشی از آتش سوزی می دهند کپسول های آیروسل به صورت خودکار فعال شده و با پخش کردن ذرات جامد کوچکتر از ۱۰ میکرومتر باعث ایجاد ماندگاری روی حریق می شوند و در نهایت آن را خاموش می کنند.

همچنین بهتر است بدانید: آیروسل می تواند علاوه بر فعال شدن به صورت حرارتی ( سنسور دود ) به صورت الکتریکی و دستی نیز فعال شود و وظیفه خود را انجام دهد. این سیستم توانایی خاموش کردن آتش از ۰٫۵ تا ۴۰ متر مکعب را دارد.

زنگ اطفا حریق

قیمت اطفا حریق آیروسل

قیمت اطفا حریق آیروسل به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. از آنجایی که هزینه کرد در حوزه اط حریق یک نوع پیشگیری محسوب می شود وحاصل عقل سلیم است،هنگام دریافت قیمت نیز کمی تامل فرمایید و هرگز به قیمت اطفا حریق آیروسل فوری اعتماد نکنید. چراکه جهت اجرای اصولی و محاسبات در حرفه ایی ترین حالت نیاز به طراحی و محاسبات است. محاسبات قیمت اطفا حریق آیروسل قطعا نیاز به زمان و توجه بالا دارد. لذا جهت دریافت قیمت اطفا حریق آیروسل ابتدا می بایست فرم مشخصات محل محورد نظر را دانلود و پس از تکمیل برای ما ارسال فرمایید و تیم طراحی و محاسبات شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار در اسرع وقت و به قید فوریت محاسبات قیمت اطفا حریق آیروسل را انجام خواند داد وگزارش مکتوب را برای شما ارسال خواهند کرد. دانلود فرم محاسبه قیمت سیستم اعلام و اطفا حریق ایروسل جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت سیستم اطفا حریق آیروسل با شماره 09900190083  تماس بگیرید.

 محاسبه قیمت سیستم اطفا حریق آیروسل

سیستم اعلام و اطفا حریق آیروسل

  • مساحت فضایی که سیستم در آن قرار دارد.
  • مقدار مواد خاموش کننده موجود در محفظه.
  • ارتفاع کلی فضا -ارتفاع پشت سقف کاذب -ارتفاع زیر کف کاذب
  • توان کنترل کلاس های A،B، C،D
  • میزان حسگر و ترمومتر در محل.

مزایای ایروسل

  •  سرکوب سریع آتش

سیستم اطفا حریق آیروسل به سرعت عمل می کند و آتش را در عرض چند ثانیه سرکوب می کند. پاسخ سریع آن می تواند به طور قابل توجهی آسیب اموال را کاهش دهد و جان انسان ها را نجات دهد.

  • حداقل باقی مانده

برخلاف روش‌های سنتی اطفاء حریق که پسماندهای آب یا کف را از خود به جای می‌گذارند، سیستم اطفا حریق آیروسل حداقل پسماند را تولید می‌کند. این به معنای پاکسازی کمتر و کمترین آسیب به تجهیزات حساس است.

  • جمع و جور و فضای کارآمد

قوطی های آئروسل به کار رفته در این سیستم جمع و جور هستند که آن را برای نصب در فضاهای محدود مناسب می کند. نیازی به مخازن ذخیره سازی بزرگ ندارد و باعث صرفه جویی در فضای ارزشمند می شود.

  • دوستدار محیط زیست

سیستم اطفا حریق آیروسل سازگار با محیط زیست، با حداقل تاثیر بر محیط زیست است. لایه اوزون را تخریب نمی کند و حاوی مواد شیمیایی مضر نیست.

  • تعمیر و نگهداری کم هزینه

پس از نصب، این سیستم به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد و هزینه های عملیاتی طولانی مدت را کاهش می دهد.

خاموش کننده آیروسل

خاموش کننده آیروسل (آئروسل): در هسته این سیستم نوآورانه علم ذرات معلق در هوا قرار دارد. ذرات ریز جامد یا مایع، معلق در گاز، هنگام فوران آتش در هوا پراکنده می شوند. این ذرات با حذف گرما و رادیکال های آزاد فرآیند احتراق را مختل می کنند و در نهایت آتش را خاموش می کنند. سیستم اطفا حریق آیروسل از این اصل علمی برای محافظت از محیط اطراف شما استفاده می کند.

خاموش کننده توپی ایروسل

خاموش کننده توپی نیز یکی دیگر از روش های سرکوت آتش بوسیله آئروسل است.فقط کافی است توپ جاوی ایروسل را درون اتش بندازید و معجزه خاموش کننده توپی را ببنید. جهت خرید و دریفت قیمت خاموش کننده توپی با نوآوران تماس بگیرید.09900190083

نصب سیستم اطفا حریق آیروسل

نصب سیستم اطفا حریق آیروسل شامل چندین مرحله حیاتی است:

1. ارزیابی سایت

با انجام یک ارزیابی کامل از اموال خود شروع کنید. خطرات احتمالی آتش سوزی، مناطق حیاتی برای محافظت و مکان های مناسب برای ژنراتورهای آئروسل را شناسایی کنید.

2. طراحی سیستم

با یک مهندس ایمنی آتش نشانی واجد شرایط برای طراحی سیستمی متناسب با نیازهای خاص خود همکاری کنید. آنها تعداد ژنراتورهای آئروسل مورد نیاز و محل بهینه آنها را تعیین می کنند.

3. نصب و راه اندازی

پس از نهایی شدن طراحی، مراحل نصب شروع می شود. این شامل نصب ژنراتورهای آئروسل، اتصال پانل های کنترل، و پیکربندی آلارم ها و اعلان ها می شود.

4. تست و راه اندازی

پس از نصب، تست و راه اندازی دقیق از عملکرد صحیح سیستم اطمینان حاصل می کند. این مرحله برای تضمین اثربخشی آن در یک رویداد واقعی آتش سوزی بسیار مهم است.

کاربرد سیستم اطفا حریق آیروسل

  • دفاتر پست
  • اتاق کنترل، مانیتورینگ
  • کارخانجات
  • دیتاسنتر و اتاق سرور
  • تابلو برق
  • اتاق آرشیو و بایگانی
  • سالن اجتماعات
  • اداره و سازمانها

تعمیر سیستم اطفا حریق ایروسل

برای اطمینان از قابلیت اطمینان سیستم اطفا حریق آیروسل، تعمیر و نگهداری منظم ضروری است:

1. بازرسی های معمول

بازرسی های معمولی را توسط تکنسین های آموزش دیده برنامه ریزی کنید تا هرگونه نشانه ای از سایش یا خرابی را بررسی کنید.

2. تست عملکردی

آزمایش‌های عملکردی منظم را برای تأیید اینکه همه اجزاء، از جمله پانل‌های کنترل و آلارم‌ها، سالم هستند، انجام دهید.

3. قوطی های تاریخ مصرف گذشته را تعویض کنید

قوطی های آئروسل طول عمر محدودی دارند. آنها را طبق توصیه های سازنده برای حفظ اثربخشی سیستم جایگزین کنید.

4. آموزش

اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما در استفاده از سیستم و واکنش موثر به شرایط اضطراری آتش سوزی آموزش دیده اند.

انواع سیستم اطفا حریق آیروسل

با توجه به نحوه فعالسازی سیستم اطفای حریق آیروسل به سه گروه تقسیم می شوند:

کپسول آیروسل حرارتی: در این مدل سنسور های حساس به دمای 475 درجه داخل کپسول وجود دارد در مواقعی که دمای محل به این دما برسد به صورت خودکار شروع به فعالیت می کند.

کپسول آیروسل مکانیکی: زمانی که کوچکترین جرقه ایجاد شود سیلندر آیروسل که یک فتیله حساس به شعله دارد باعث می شود در مدت 3 ثانیه مواد کپسول خالی گردد. کپسول آیروسل الکتریکی:بعد از ارسال سیگنال توسط دتکتور به کنترل پنل، جریان 24 ولت به کپسول ارسال و در مدت 6ثانیه آیرسل آزاد می شود.

میزان غلظت سیستم اطفا حریق آیروسل

متراکم:  شامل ذرات کوچک 10 میکرومتری است.

پراکنده: شامل ذرات کوچک 10 میکرومتری تحت فشار می باشد.

نظر نوع استفاده  سیستم اطفا حریق آیروسل در مدل های قابل حمل و ثابت موجود می باشد.

کپسول آتش نشانی آیروسل

کپسول آتش نشانی آیروسل در سایز های مختلف و با توجه به حجم مورد نیاز فضا در نظر گرفته می شود جهت دریافت قیمت و مشخصات فنی کپسول آتش نشانی آیروسل با شماره 09900190083 تماس بگیرید.

اجزای کپسول آیروسل

آئروسل

  • اجزای  فعال سازی حرارتی
  • صفحه جهت دار
  • عنصر تولید کننده آیروسل جامد
  • کاور پلاستیکی
  • توری جداکننده
  • دو شاخه اتصال به برق
  • قطعه فعال سازی الکتریکی
  • روکش آلیاژ آلومینیوم
  • عنصر خنک کننده جامد
  • حلقه فاصله

چه نکاتی را باید در استفاده از سیستم اطفاء حریق آیروسل در نظر بگیریم؟

توجه به نکات زیر می تواند دانش ارزشمندی را در در اختیار مشتری و هم پیمانکار اجرای این سیستم قرار دهد :

  • ریسک استفاده از سیستم آیروسل را بپذیرید.

با توجه به اینکه ریسک آسیب در هنگام تخلیه آیروسل در یک اتاق که تجهیزات حساس دارد قابل پیش بینی و محاسبه نیست، ترجیحا استفاده از سیستم های اطفای حریق تمیز مثل FM200 یا سیستم های Inert Gas را در دستور کار خود قرار دهید. از کارفرمای خود بخواهید پروژه خود را از لحاظ زمانی مدیریت کند و به شما فرصت کافی دهد تا یک سیستم گاز تمیز برای پروژه  تامین کنید. اگر مجبور به استفاده از آیروسل در اتاق سرور هستید، از کارفرما بخواهید که ریسک صدمه رسیدن به تجهیزات را خود بپذیرد. توجه به سایز سیلندر در هنگام طراحی می بایست در انتخاب سایز سیلندر دقت نمایید. به طور مثال اگر به ۱۰ کیلو آیروسل نیاز دارید و ارتفاع اتاق شما ۳ متر است، به جای اینکه از ۲ عدد سیلندر ۵ کیلویی استفاده  می کنید، از ۵ عدد سیلندر ۲ کیلویی استفاده کنید! سایز سیلندرهایی که استفاده می کنید می بایست به نحوی باشد که گاز بعد از تخلیه بتواند فاصله مناسب را قبل از برخورد با مانع یا زمین طی کند و قبل از برخورد به اندازه کافی سرد شده باشد که کاملا به گاز و غبار معلق تبدیل شود.

ایروسل کجا نصب می شود؟

این سیستم اطفاء حریق را می توان در همه اماکن استفاده کرد. اما به طور کلی در اماکنی مانند اتاق سرور که تجهیزات مهم و گران قیمتی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همچین در مراکزی مانند:

  • اتاق کنترل.
  • صنایع نفت.
  • حفاظت از موتور برق و ژنراتور.
  • گاز و پتروشیمی.
  • صنعت بنادر و دریانوردی.
  • انبارهای مواد شیمیایی.
  • مخابرات و ارتباطات.

بعد از عملکرد سیستم چه اقداماتی باید انجام شود؟

در  صورتی که  حدود ۱۰ دقیقه بعد از تخلیه توسط یک فن قوی، کل غبار آیروسل تخلیه شود، احتمال آسیب به تجهیزات حساس کاهش پیدا می کند.در برند Stat-X حداکثر سایز سیلندر ۲۵۰۰ گرم است و حتی در این سایز هم تولید کننده اجازه نصب در ارتفاع زیر ۳ متر را نمی دهد.حالا تصور کنید که یک سیلندر آیروسل ۵ کیلویی در یک اتاق با ارتفاع ۳ متر نصب شده باشد. طبیعتا گاز قبل از برخورد به زمین یا مانع نمی تواند به اندازه کافی سرد شود و به خاطر داغی، حالت چسبندگی پیدا کرده و ذرات آیروسل نمی توانند کاملا به شکل گاز معلق در آیند.در این صورت حتی با تخلیه گاز ۱۰ دقیقه پس از اطفا، مقدار کثیف کاری، زیاد خواهد بود

  • زمان را در نظر داشته باشید.

توسط یک فن قوی که بصورت اتوماتیک از پانل اطفای حریق فرمان می گیرد، ۱۰ دقیقه پس از تخلیه آیروسل، کل غبار را تخلیه کنید. بر اساس استاندارد و توصیه تولید کنندگان، گاز آیروسل می بایست حداقل ۱۰ دقیقه در داخل محیط باشد تا از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل شود؛ ولی پس از طی زمان ۱۰ دقیقه بهتر است کل گرد و غبار آن به همراه دود و ذرات ناشی از حریق تخلیه شود.

  • توجه به فاصله سیلندر با تجهیزات

با توجه به اینکه گاز خارج شده از سیلندر آیروسل هنگام تخلیه بسیار داغ می باشد.  حداقل فاصله تا تجهیزات را بر اساسآیین‌نامه تولید کننده رعایت کنید. هرچقدر سایز سیلندر بزرگ تر باشد، گاز خارج شده داغ تر خواهد بود. در سیلندرهای ۵ کیلویی بعضی از مارک‌ها، میزان حرارت در فاصله ۱ متری حتی به ۲۰۰ درجه سانتیگراد می رسد! ترتیبی اتخاذ کنید که قبل از تخلیه تمامی تجهیزات اتاق سرور خاموش شوند تا گرد و غبار ایجاد شده خسارت کمتری به تجهیزات وارد کنند. مهلت محدود تمیز کاری بعد از اتمام اطفاء حریق به محض اینکه تلفن کننده، تخلیه آیروسل را به شما اطلاع می دهد، خود را به اتاق سرور رسانده و پس از تهویه کامل، عملیات تمیزکاری بردها و تجهیزات الکترونیکی را با آب و الکل شروع کنید. شما فقط ۲۴ ساعت جهت انجام تمیز کاری فرصت دارید! در صورتی که لایه نازکی از گرد و غبار آیروسل بر روی تجهیزات الکترونیکی بماند، این تجهیزات در بلندمدت صدمه خواهند دید.

استاندارد را فراموش نکنید

از کپسول های آیروسل دارای استاندارد معتبر بین‌المللی همچون UL استفاده کنید. موسسات استاندارد قبل از درج نشان استاندارد موارد زیادی را همچون قدرت خاموش کنندگی در شرایط مختلف، میزان حرارت مجاز گاز، قدرت پرتاب، طول عمر آیروسل در شرایط مختلف،حداقل فاصله مجاز سیلندر تا تجهیزات و.. را تست می کنند. استفاده از کپسولهای  غیر استاندارد، ریسک صدمه به تجهیزات اتاق سرور شما را بسیار بالا می برد.از دتکتور های مکنده دود استفاده کنید. برای اینکه ریسک تخلیه ناخواسته آیروسل را پایین بیاورید، حتما از دتکتور های مکنده دود (Air Sampling) کنید. ترجیحا در زون اطفاء از دتکتورهای دود نقطه ای استفاده کنید و از دتکتور مکنده دود فقط جهت هشدار اولیه استفاده کنید.شاید این شانس را داشته باشید که بتوانید خودتان با خاموش کننده دستی آتش را خاموش کنید و جلوی تخلیه آیروسل را بگیرید!

عملکرد سیستم اعلام و اطفا حریق آیروسل:

این سیستم اطفا  به صورت خودکار و دستی فعالیت می کند. آتش سوزی پدیده مخرب زیست محیطی است که به فضای کوچک اکتفا نمی کند. انرژی آن با مواد قابل اشتعال بیشتر می شود. حادثه هیچگاه خبر نمی کند. ناگهان در عرض یک چشم بر هم زدن چنان آتش گسترش می باید که به شما اجازه نفس کشیدن هم نمی دهد.

آیروسل چگونه آتش را خاموش می کند؟

برای ایجاد آتش سوزی وجود عواملی چون اکسیژن، حرارت و سوخت در چرخه کافی است. آیروسل به منظور سرکوب آتش باید موارد چرخه را حذف تا حریق پایان یابد. تا زمانی که اکسیژن کافی در محیط وجود دارد، حریق متوقف نخواهد شد. آیروسل  با ایجاد اختلال در واکنش زنجیره ای نقش خود را در اطفای حریق انجام می دهد. علاوه بر فعال شدن سنسور دود و تشخیص حرارت، به صورت دستی امکان سرکوب آتش با آن وجود دارد. بعد از اینکه سنسور دود حرارت را تشخیص می دهد. کپسول‌ها به صورت خود کار فعال می شود.سپس ذرات کوچک از 10میکرون روی حریق قرار گرفته و اطفاء انجام می شود.

آیروسل با مثلت آتش چه می کند؟

آیروسل به سه روش کاهش دما، واکنش شیمیایی و کاهش اکسیژن آتش را سرکوب می کند.  ذرات متراکم کربن پتاسیم با گرما تجزیه می شوند. بعد از این عمل ماده جامد پودری به آیروسل تشکیل می شود. با

برخورد ذرات به آتش تجزیه و یون پتاسیم رها می شود. با انجام واکنش بین یون پتاسیم، هیدروکسید، اکسیژن و هیدروژن، هیدرو اکسید پتاسیم و آب به عنوان فراورده تولید می شود.

آیا سیستم اطفا حریق آیروسل ایمن است؟

آیروسل از طریق واکنش شیمیایی عمل و گرما تولید می کند. این عمل ممکن است آتش را مجدد شعله ور کند. این سیستم به تجهیزات آسیب وارد نمی کند. در صورتی که لایه نازکی از گرد و غبار آن روی تجهیزات الکترونیکی بماند. این تجهیزات در بلندمدت صدمه خواهند دید. در محیط‌ هایی که وسایل اشتعالزا وجود دارد از آن استفاده نکنید. در مواقعی برای جلوگیری از خسارت خود باعث ایجاد خسارت جانی و مالی

می شود.

نکات مهم در مورد سیستم اطفا حریق آیروسل:

استفاده از این نوع سیستم اطفا حریق در اتاق سرور دارای ریسک است. با وجود تجهیزات حساس تخلیه آیروسل غیر قابل  پیش بینی است. اگر می خواهید از این محصول در اتاق سرور استفاده کنید؛ این موضوع را با کارفرما در میان بگذارید. ترجیحا از سیستم های اطفای حریق تمیز مانندFM200 یا سیستم های Inert Gas استفاده کنید. در هنگام طراحی توجه لازم برای سایز سیلندر داشته باشید. از کپسول های آیروسل دارای استاندارد معتبر بین‌المللی همچون UL استفاده کنید. اندازه و سایز را طوری در نظر بگیرید که گاز بعد از تخلیه فاصله لازم را قبل از برخورد با مانع طی و به زمین برسد. بعد از انجام عملیات اطفای حریق محل را تمیز و در صورت وجود تجهیزات الکترونی در مکان آن را با آب و الکل نظافت کنید. مدت زمان طلایی برای این کار تنها 24 ساعت می باشد. بر اساس استاندارد گاز آیروسل، باید حداقل ۱۰ دقیقه در داخل محیط باشد. تا از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنید. ولی پس از طی زمان ۱۰ دقیقه بهتر است تمامی گرد و غبار آن به همراه دود و ذرات ناشی از حریق تخلیه شود.

ساختار گاز آیروسل:

آیروسل در واقع سوسپانسیون ذرات جامد ریز یا قطرات مایع در گاز است. از احتراق سوخت های فسیلی مقدار زیادی گوگرد دی اکسید تولید می شود. این گاز با بخار آب و سایر گازهای جوی واکنش نشان می دهد و  سولفات ایجاد می شود. همچنین در جنگ جهانی اول واژه آیروسل برای توصیف محلول هوایی و ذرات میکروسکوپی در هوا استفاده می شد. این گاز علاوه بر سیستم اعلام و اطفاء حریق در اسپری خوش بو کننده، داروی بیهوشی، لوازم آرایشی و… به کار گرفته می شود.

ویژگی های اطفا حریق آیروسل

تجهیزات آتش نشانی

  • توانایی خاموش کردن آتش از ۰٫۵ تا ۴۰ متر مکعب.
  • دارای وزن، حجم کم و نگهداری آسان.
  • کارآمد در رده بندی حریق های کلاس A،B،C.
  • نصب و نگهداری آسان.
  • داشتن عمر بالای 15 سال از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.
  • ته نشین کم بعد از تخلیه ماده اطفایی.
  • عدم نیاز به لوله کشی.
  • قابلیت انجام فعالیت در رطوبت 98 درصدی.

سیستم آیروسل در محیط زیست:

از نظر سازمان بهداشت این  سیستم اطفا جریق امن و دوستدار محیط زیست است. میزان اثر مخربی که بر لایه اوزون می گذارد در حد صفر می باشد. به همین دلیل از سیستم به عنوان جایگزینی برای گازهای هالون استفاده می شود. گازهای هالون از درصد سمی بالایی برخوردار بوده و سازگاری با محیط زیست ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی سیستم اعلام و اطفا حریق با متخصصان شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تماس بگیرید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.برای اجرای سیستم اطفاء حریق آیروسل آماده‌اید؟

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان شرکت نوآوران  کیان ارتباط پایدار تماس حاصل فرمایید، با لبخند پاسخگوی شما خواهیم بود. 09900190083

سوالات متداول اطفا حریق آیروسل

آیا سیستم اطفا حریق آیروسل برای انسان بی خطر است؟

بله، سیستم اطفا حریق آیروسل برای انسان ایمن است. از ذرات آئروسل غیر سمی استفاده می کند و گازهای مضری منتشر نمی کند، که آن را به گزینه ای مطمئن برای اطفاء حریق تبدیل می کند.

سیستم اطفا حریق آیروسل چه نوع حریق هایی را می تواند خاموش کند؟

سیستم اطفا حریق آیروسل در برابر انواع آتش سوزی از جمله آتش سوزی الکتریکی، مایعات قابل اشتعال و مواد جامد موثر است.

نصب سیستم اطفا حریق آیروسل چقدر طول میکشه؟

مدت زمان نصب به اندازه و پیچیدگی پروژه بستگی دارد اما معمولاً از چند روز تا چند هفته متغیر است.

آیا می توانم سیستم اطفا حریق آیروسل را در خانه خود نصب کنم؟

بله، سیستم اطفا حریق آیروسل هم برای املاک مسکونی و هم تجاری مناسب است و حفاظت جامع در برابر حریق را ارائه می دهد.

آیا برای نصب سیستم اطفا حریق آیروسل شرایط قانونی وجود دارد؟

مقررات مربوط به سیستم های اطفاء حریق بسته به مکان متفاوت است. مشورت با مقامات محلی و اطمینان از رعایت الزامات قانونی ضروری است.

سیستم اطفا حریق آیروسل در مقایسه با سیستم های اطفاء حریق سنتی چگونه است؟

سیستم اطفا حریق آیروسل در مقایسه با سیستم‌های سنتی، زمان پاسخ‌دهی سریع‌تر، حداقل باقی‌مانده و سازگاری با محیط‌زیست را ارائه می‌دهد و در بسیاری از موارد آن را به یک انتخاب برتر تبدیل می‌کند.

نتیجه

سیستم اطفا حریق آیروسل، سیستم اطفاء حریق آئروسل، یک پیشرفت قابل توجه در فناوری حفاظت در برابر آتش است. واکنش سریع، حداقل باقیمانده و طبیعت سازگار با محیط زیست، آن را به بهترین انتخاب برای حفاظت از املاک مسکونی و تجاری تبدیل کرده است. با درک مزایای آن، فرآیند نصب و الزامات نگهداری، می توانید تصمیمی آگاهانه برای محافظت از دارایی های خود بگیرید.

آرامش خود را تضمین کنید 09900190083