کف کاذب گراویسی

کف کاذب گراویسی (Graphic raised floor):این سیستم یک اختراع ثبت شده و محصول انحصاری شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار است.این محصول بعنوان کف کاذب ضد زلزله نیز شناخته می شود.

کف کاذب گراویسی چیست؟

محصولی منحصر به فرد که حاصل 17 سال تلاش و بررسی در خصوص انواع کف کاذب توسط گروه تحقیق و توسعه شرکت نوآوران طراحی و تولید گردیده است. باید گفت این مدل محصول انحصاری و دارای پرونده ثبت اختراع در سازمان ثبت اختراعات می باشد، بنابراین هرگونه کپی برداری و تولید این محصول با هر عنوان خلاف قوانین کشور می باشد و مورد پیگرد قرار خواهد گرفت. محصول محدودیت های موجود در کف کاذب های قبلی را مرتفع نموده است.

ویژگی های کف کاذب گراویسی

  • قابل اجرا در محیط های کاملا مرطوب و یا کاملا خشک
  • دارای پوشش مقاوم در برابر تردد
  • قابل تولید با مقاومت های مختلف
  • قابلیت تولید در ابعاد و ضخامت های مختلف

کف کاذب گراویسی در چه مکانهایی قابل استفاده میباشد؟

با توجه به ویژگی های مختلف و متنوع با توجه به درخواست مشتری و نیاز محیط مورد نظر میتوان از این مدل کف کاذب در محیط هایی همچون اتاق سرور- اتاق برق- اتاق کنترل تولید- اتاق تمیز- سالن های همایش و کنفرانس- سالن های اداری- خطوط تولید که با آب کار می کند و هرجایی که نیاز به اجرای کف کاذب داشته باشد استفاده کرد.  روکش های مقاوم کف کاذب گراویسی مناسبترین روکش جهت محیط های صنعتی بوده و حرکت چرخ دستی ها و چرخهای صندلی حتی در طولانی مدت بر روی آن تاثیر منفی نخواهد داشت. محیط هایی که با مواد اسیدی و شیمیایی در ارتباط هستند میتوانند با خیالی آسوده از این محصول استفاده کننند . کف کاذب نوآوران با اتکا با نوآوری و برقراری ارتباطی پایدار با مشتریان خود هر روز برای خلق ایده ایی جدید تلاش خواهد کرد.  مفتخریم  کالایی را تولید کرده ایم که لایق حمایت  کمپین  بزرگ #حمایت_از_کالای_ایرانی باشد.

نصب کف کاذب:

تیم اجرایی شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار جهت ارائه خدمات هر چه بهتر و حفظ کیفیت محصول اقدام به نصب حرفه ایی کف  کاذب در سراسر کشور نموده است تا علاوه بر تولید محصول با کیفیت نصبی کاملا اصولی و مطابق با استاندارد را ارائه نماید.

جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و افزایش قیمت بی رویه این محصول شرکت نوآوران از یک متر تا هر  متراژی را  که مشتریان نیاز داشته باشند را بصورت کاملا مستقیم  ارائه خواهد نمود.

نکته: لطفا در صورتی که فرد یا شرکتی ادعای تولید این محصول را مطرح نمود مراتب را با شماره ی مستقیم 09900190083 به واحد بازرسی شرکت اطلاع دهید.

 

کف کاذب نوآوران ، یک برند با کیفیت

ساختار کف کاذب گراویسی:

پنل یا پر کننده:

این قطعه سطح رویی سیستم کف سازی می باشد. نوع هر محصول با توجه به آن تعیین و نام گذاری می گردد. به صورت پوشش نهایی با کفپوش های مختلف تولید می شود. پنل ها اغلب در ابعاد 60*60 طراحی می گردند. پایه یا میله رابط:  نقش مهمی در زیر سازی کف کاذب دارد. اندازه آن از ۱۰ تا ۱۲۰ سانتی متر متفاوت است‌. قابلیت رگلاژ دارد، به صورت اولیه و دوره ای محصول را تراز می کند. استرینگر:  قوطی از جنس فولاد آبکاری شده است. با ایجاد شبکه، بستری برای قرار گیری پنل ایجاد می کند. بعد از مراحل برش کاری به شکل ناودانی در می آید. با ایجاد پانچ سوراخدار در دو سمت، پین فلزی روی آن پرچ می شود.

مزایای کف کاذب گراویسی:

  • مقاومت در برابر رطوبت بالا
  • دسترسی سریع و آسان به کابل کشی
  • ایجاد تغییرات در چیدمان
  • عدم جذب گرد و غبار و قابلیت شستشو

قیمت کف کاذب گراویسی:

کف کاذب در انواع مختلفی طراحی و تولید می گردد. همگام با پیشرفت تکنولوژی کیفیت این محصول به طور دائم در حال ارتقا می باشد. قیمت این محصول بر اساس نوع پنل، مقاومت، کیفیت، ارتفاع و … تعیین می شود با محاسبه ویژگی های مختلف قیمت واحدی تعیین می گردد. جنس قطعات بکار رفته و نوع کفپوش تاثیر مستقیم بر قیمت آن دارد. برای آگاهی از قیمت با واحد فروش شرکت نوآوران کیان ارتباط پایدار تماس بگیرید.

انواع کف کاذب گراویسی:

  • کف کاذب گراویسی با روکش آنتی استاتیک
  • پی وی سی معمولی
  • پی وی سی آنتی استاتیک
  • روکش کانداکتیو و HPL

کف کاذب گراویسی در برابر تردد:

در صورتی که کف کاذب مقاومت نداشته باشد؛ تردد زیاد روی آن تاثیر منفی می گذارد.زیرا نوعی تنش برای سیستم کف سازی است و باعث تغییر شکل آن می شود. به مرور پنل ها سقوط و از آسایش عمومی می کاهد. کف کاذب گراویسی مقاومت نقطه ای و گسترده زیادی دارد و قدم های شما را آسوده خاطر می کند.

ارتفاع کف کاذب گراویسی:

ارتفاع کف کاذب گراویسی متغیر است. اندازه آن با توجه به میزان تجهیزات و حجم کابل مشخص می گردد. با افزایش ارتفاع سازه قیمت آن نیز بیشتر می شود. در صورتی که به اندازه بیشتر از 120 سانتی متر نیاز دارید به صورت سفارشی قابل تولید است. در ارتفاع کف کاذب به چشم انداز ده ساله توجه کنید تا با کمبود فضا روبرو نشوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و در یافت مشاوره با ما تماس بگیرید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.